Vi söker ännu fler motiverade lärare inför hösten 2015!

Glada Hudikskolan är en fristående grundskola i Hudiksvall. Vi startade den 2010 efter att ha bedrivit gymnasieskola sedan 2006. Vi är idag totalt 460 elever och ca 50 personal uppdelade i tre enheter, F-6, 7-9 och Gymnasiet.

Vi har inga åsikter om vilken bakgrund du har eller om du är nyutexaminerad eller erfaren. Vi söker dig som är engagerad och som är duktig på att motivera elever till att nå sina mål.

Vi söker nu motiverade lärare till:

År 7-9 i ämnena:
Tyska
Spanska
Samhällsorienterade ämnen
Idrott och hälsa

År F-6 i ämnena:
Idrott och hälsa
Matematik
Naturorienterande ämnen och teknik
Vi söker även en Fritidspedagog

Vi vill att det framgår tydligt vilken behörighet du har. Om du fått din legitimation vill vi att du bifogar en kopia. Vi vill också ha en fullständig meritförteckning och ett personligt brev där du berättar vem du är och varför du söker tjänsten.

Ansökningar behandlas löpande med tillträde augusti 2015. Tjänsterna gäller heltid men deltid kan bli aktuellt om du som söker önskar det.
För mer information om tjänsten ring Lena Lingman, tel. 0650-541 540.
Vi tar emot ansökan via e-post: lena.lingman@hudikskolan.se