Lärare i Matematik 7-9

Vill du bli en av oss?

Motivation skapar glädje och utveckling – på riktigt! Vi har en positiv utveckling. Inte bara för eleverna utan för alla – även er lärare. Hos oss står motivationen i centrum, det är den som gör att vi har så bra laganda och når resultat. Vi letar vi just nu dig med motivation och rätt behörighet för ett antal olika årskurser och ämnen. Är du läraren som får eleverna att längta till nästa skoldag? Som går till jobbet med motivation, glädje och arbetslust. Som älskar att se sina elever växa och nå sina mål, och därigenom nå dina egna mål? Då är det dig vi vill ha. Hos oss ska var och en kunna bli allt det man vill och har förutsättningar att bli – även du. Känner du att det är dig vi beskriver? Välkommen med din ansökan.

Mer om tjänsten

Vi söker en lärare i Matematik, klass 7-9 på Hudikskolan. Tjänsten kombineras med fördel med fler ämnen om du har behörighet. Klasserna på Hudikskolan består av 24 elever och i tjänsten ingår att vara coach för ett antal elever där du tillsammans med en kollega delar på en klass. Du är välkommen att höra av dig för ett förutsättningslöst samtal om du vill veta mer om oss innan du skickar in din ansökan. Om du bor på annan ort så kan vi höras för förutsättningar angående flytt och boende. Tjänsten är en tillsvidaretjänst, heltid. Bifoga examen och lärarlegitimation tillsammans med din ansökan.

Sök tjänsten genom att klicka på ”Sök jobbet” nedan så öppnas din förvalda e-postklient, alternativt så kopierar du mailadressen jonas.winder@hudikskolan.se och klistrar in i din e-postklient.